close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מלאכת צביעת הבית

מערכת שורשה כסליו, תשעז05/12/2016

הרבה אנשים חושבים שצביעת בית זהו ענין של מה בכך. רוכשים צבע ומורחים על הקיר. מה מסובך בזה?

תגיות:

צביעת בית הינה מהמלאכות שהתוצאות שלהן ניכרות מיד לעין והן משנות באופן משמעותי את כל המראה של הבית ואת האווירה שלו. הבית מקבל פנים חדשות ומשפיעות לטובה על ההרגשה הכללית של בני הבית. כפי שאנו יודעים מהמקורות כי "דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם".

אני יכול לצבוע לבד?

הרבה אנשים חושבים שצביעת בית זהו ענין של מה בכך. רוכשים צבע ומורחים על הקיר. מה מסובך בזה? הם תוהים, למה צריך לשלם כסף לאיש מקצוע כדי שיצבע לי הבית? אנשים הטוענים כך, לא התנסו מעולם בצביעה ולכן נראה להם שזה פשוט כל כך. אם הם אכן יתפתו לבצע לבד את המלאכה, הם כבר ילמדו היטב על בשרם למה צריך צבעי מקצועי. לכן, אם אתה לא איש מקצוע, עשה טובה עם עצמך, ואל תיכנס להרפתקה הזו!

צבעי מקצועי יבצע היטב את המלאכה!

כאשר צבעי מקצועי ניגש למלאכה, הוא בוחן קודם כל את הקיר ועל פי זה מכין אותו לצביעה. הוא ינקה אותו ויחליק אותו היטב, יישר בליטות ויסתום חורים, יסיר מסמרים וברגים מיותרים ואחר כך אף ישייף היטב את הקיר. לא ידעתם שזה כלול בתהליך הצביעה? אז הנה עכשיו אתם מבינים את החשיבות של הזמנת איש מקצוע לצורך ביצוע העבודה.

מתחילים לצבוע!

לאחר שהקירות חלקים ומשויפים היטב ניתן לגשת סוף סוף אל מלאכת הצביעה. אך רגע לפני שמבצעים צביעת בית... הכינו את החדר ומגנו את כל החפצים כדי שאלה לא ייצבעו אף הם. כל פריט אותו ניתן לנייד כדאי להוציא החוצה. את כל השאר כדאי להניח במרכז החדר ולכסות היטב עם יריעות ניילון אטומות. אלה ימנעו מהחפצים שלכם להיהרס. גם את הרצפה כדי לצפות בעיתונים או בניילון. ישנה גם אפשרות לשפוך מים על הרצפה. המים יציפו את טיפות הצבע הנוטפות וימנעו מהם להיצמד לרצפה. זה אולי יוסיף לכם הרבה בלגן ולכלוך במהלך העבודה, אך זה שווה על מנת לחסוך את קרצופם של טיפות הצבע היבשות מהרצפה.

בסיום המלאכה יוסרו הציפויים והרצפה תישטף ותקבלו חדר חדש!

המאמר בחסות האתר "צבע בקליק".

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה